AMPA Escola Pius XII

AMPA ESCOLA PIUS XII

Què és:

Associació de mares i pares de l’escola Pius XII de El Molar, un dels canal de comunicació entre escola-pares i mares.

L’AMPA és una eina de suport cap a l’escola i l’alumnat, participant en les diverses activitats, tant en un aspecte econòmic com amb el suport directe i la participació dels integrants. A la vegada s’encarrega que els alumnes tinguin gratuïtat en les sortides i colònies, entre d’altres aspectes educatius, culturals i, sobretot, socials.

Activitats:

Cada any s’arrangen rifes per Pasqua i per Nadal, també s’estableix la parada de llibres i roses de Sant Jordi i es gestionen les Cucanyes de la Festa Major. Totes aquestes activitats es realitzen amb l’objectiu de finançar les sortides escolars de tot l’alumnat.

Entre les diverses activitats periòdiques, es participa en l’organització del comiat i graduació dels alumnes de 6è de l’escola, els sopars de final de curs, les cavalcades de reis del 5 de gener... i es col·labora amb alguna activitat de la Setmana Cultural que encapçala el Centre Obrer Recreatiu.

L’AMPA participa en la direcció de la Trobada de la ZER l’Aglà (Zona Escolar Rural), juntament amb la pròpia escola i l’Ajuntament, que agrupa els alumnes de 3 escoles del territori (El Molar, Gratallops i La Vilella Baixa i Alta). Així com, també, participa de la creació i repartiment de la postal de Nadal (quan toca el torn al Molar, cada 3 anys).

Contacte:

A travès de l'Escola Pius XII, El Molar