Logo El Molar

Ets a: Portada > Notícies

• 06-07-2018

BORSA DE TREBALL DE PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ ADMINISTRATIU

BASES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ ADMINISTRATIU DE L’AJUNTAMENT DEL MOLAR– CONCURS-OPOSICIÓ [+]

• Publicat el 01/04/2018

SUBVENCIÓ PER AL FINANÇAMENT DE DESPESES PER A LA MILLORA DE CONSULTORIS MÈDICS

La Diputació de Tarragona, en la línia de concessió de subvencions per al finançament de despeses per a la millora de les instal·lacions i equipament dels consultoris mèdics locals, de titularitat municipal, ens ha atorgat una subvenció de 3.749,40 euros per la substitució de les finestres i la porta del consultori mèdic.

• 21-07-2017

SUBVENCIÓ REALITZACIÓ DE PROGRAMES I ACTIVITATS CULTURALS

La Diputació de Tarragona, en la línia de concessió de subvencions per a la realització de programes i activitats culturals, convocatòria 2017 del Departament de Cultura, ens ha atorgat una subvenció de 406,69 euros per la promoció de la cultura.

• Publicat el 15/02/2018

SUBVENCIÓ PEXI 2017 INVERSIONS

El Departament de Cooperació Municipal de la Diputació de Tarragona va atorgar una subvenció per import de 4.625€, dintre del programa de concessió de subvencions PEXI per millora xarxes bàsiques municipals, convocatoria 2017.

• 08/03/2018

SUBVENCIÓ QUALITAT DE L'AIGUA- DIPUTACIÓ DE TARRAGONA MEDI AMBIENT

La Diputació de Tarragona, dintre del programa d'actuacions de protecció de la salut pública per la millora de la gestió i la qualitat de l'aigua de consum humà, convocatòria 2017 del Departament de Medi Ambient, ens ha atorgat les següents subvencions: per inversions 1859.44 euros, i per manteniment 3221.84 euros.

• Publicat el 01/02/2018

SUBVENCIÓ PEXI 2017: ADQUISICIÓ EQUIPAMENT INFORMÀTIC

El departament de Cooperaciò Municipal de la Diputació de Tarragona ens va atorgar una subvenció per import de 1.700,00 euros dintre del programa de concessió de subvencions PEXI, per adquisicó equipament informàtic i llicències de software i sistema operatiu, convocatòria 2017.

• 01/02/2018

SUBVENCIÓ SOCORRISTA PISCINA 2017

El Departament de Medi Ambient de la Diputació de Tarragona ens va atorgar una subvenció per import de 5.639,68 euros dintre del programa de concessió de subvencions per actuacions de protecció de la salut pública per a la seguretat a zones de bany (platges i piscines) convocatòria 2017.

• Publicat el 01/02/2018

SUBVENCIÓ PERIDOMÈSTICS 2017

El departament de Medi Ambient de la Diputació de Tarragona ha atorgat a l'AJuntament del Molar una subvenció per import de 1557,70 €, dintre del programa de concessió de subvencions per actuacions de protecció de la salut pública per a la gestió d'especies plaga i espècies invasores en espais urbans i periurbans i recullida d'animals domèstics abandonats, convocatòria 2017.

• PRESSUPOST GENERAL EXERCICI 2018

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció a l'Ajuntament del Molar de 4.625,00 euros, per a renovació de la xarxa d'aigua potable al carrer de la Lluna corresponents al PEXI (programa específic d'obres per a la millora de xarxes bàsiques municipals), convocatoria 2017.

• Publicat el

RENOVACIÓ DELS SERVEIS I PAVIMENTACIÓ DEL CARRER MAJOR

ANUNCI D’APROVACIÓ DEFINITIVA DEL PROJECTE DE LES OBRES DE “RENOVACIÓ DELS SERVEIS I PAVIMENTACIÓ DEL CARRER MAJOR” A EL MOLAR, INCLOSA EN EL PAM [+]

1. 1