Logo El Molar

Priorat

Ets a: Portada > Notícies

• SUBVENCIÓ PAM 2017 DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció a l'Ajuntament del Molar de 95.464,00 euros, per a l'obra de "renovació dels serveis i pavimentació del Carrer Major", corresponents al PAM (Pla d'Acció Municipal) convocatòria 2017.

• Publicat el 04/07/2017

SUBVENCIONS DE L'AGÈNCIA DE L'HABITATGE DE CATALUNYA

Ajuts per a obres d'arranjament a l'interior dels habitatges per a persones grans (a partir dels 65 anys), subvencions a fons perdut. Termini de presentació de les sol·licituds: 31 de juliol de 2017. Per a més informació consultar a l'Oficina Local de l'habitatge del Consell Comarcal del Priorat o clica aquí. [+]

• 22 de juliol de 2016

SUBVENCIÓ INVERSIONS EQUIPAMENTS CULTURALS

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció a l'Ajuntament del Molar per un import de 4.934,86€. per a la modificació del tancament de la sala multifunció, convocatòria 2016.

• Publicat el 12 de gener de 2017

SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció a l'Ajuntament del Molar de 42.020,73 euros, per a despeses corrents corresponents al PAM (Pla d'Acció Municipal) convocatoria 2016. .

• 12 de gener de 2017

SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció a l'Ajuntament del Molar de 123,15 euros, corresponent als interessos dels prèstecs de l'any 2016. .

• Publicat el 14 de novembre de 2016

SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció a l'Ajuntament del Molar de 10.509,32 € per a la construcción d'un mur de contenció al camí de les Solanes, en el marc de la Subvenció de carácter excepcional del servei d'assistència municipal de la convocatòria de 2015.

• SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció a l'Ajuntament del Molar de 441,85€ per promoure la cultura al municipi corresponent a la convocatòria de 2016.

• Publicat el

SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció a l'Ajuntament del Molar de 4.934,86€ per inversions en equipaments culturals d'interès ciutadà corresponent a la convocatòria de 2016.

• SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció a l'Ajuntament del Molar de 2.769,90€ per la millora de les instal·lacions i equipaments del consultori mèdic municipal corresponent a la convocatòria de 2016.

• Publicat el

SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció a l'Ajuntament del Molar de 5.340,50 € per a la contractació del socorrista de la temporada d'estiu 2016.

1. 1
  2. 2